Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  رشته گردشگري رشته گردشگري

ایران استخدام

تفاوت تورليدر با راهنماي تور (تورگايد)

تورليدر با راهنماي تور چه تفاوتي دارد؟

افراد زيادي ممكن است شغل تورليدر را با راهنماي گردشگري به عنوان يك شغل فرض كنند. در صورتي كه اين دو كاملاً با يكديگر متفاوت هستند و هركدام وظايف خاص خود را دارند.

دليل اين اشتباه هم مي‌تواند اين باشد كه در بسياري از مواقع شخصي كه به عنوان تورليدر انتخاب شده است، وظايف مربوط به راهنماي گردگشگري هم بر عهده مي‌گيرد.

مطلب مرتبط: راهنماي گردشگري (تورگايد) كيست؟

مي‌توان گفت فردي كه مسئوليت اجرا و مديريت يك برنامه گردشگري را بر عهده مي‌گيرد، تورليدر نام دارد. در واقع مسئوليت همه مسافران تور، بر عهده تورليدر است.

او همچنين وظيفه دارد، هزينه‌ها و مخارج تور را به درستي مديريت كند. در نتيجه نظارت بر انجام درست كارها و برنامه‌ها بر عهده او خواهد بود.

راهنماي گردشگري يا راهنماي تور نيز يكي از اعضاي تيم تورليدر به شمار مي‌آيد. او بايد بتواند با بهره‌گيري از روابط عمومي و اطلاعات جامع خود، سفر خوبي را براي گردشگران مهيا كند. راهنماي تور بايد گروه را به درستي مديريت و سازماندهي كند و در مواقع لزوم تصميمات درستي اتخاذ كند.

شما مي توانيد آگهي هاي استخدام راهنماي گردشگري در سايت هاي كاريابي مجازي مشاهده نماييد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/13 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :